ג'סטין טימברלייק – Justin Timberlake

 

ג'סטין טימברלייק שירים להורדה מיוטיוב – Justin Timberlake

ג'סטין טימברלייק הוא אחד מהזמרים האמריקאיים המצליחים ביותר כיום, הוא זמר פופ והיפ הופ פופולארי בכל העולם שזכה עד כה למיליוני הורדת שירים מיוטיוב ואין ספור של ציפיות במגוון הרחב של שיריו. את תחילת הדרך שלו עשה ג'סטין טימברלייק – Justin Timberlake כחלק מלהקת הבנים NSYNC"", ומיד לאחר פירוקה של הלהקה החל טימברלייק בקריירת סולו שנמשכת עד לימים אלה. האלבום הראשון שלו בקריירת הסולו היה "Justified" שיצא בשנת 2002, האלבום זכה לחשיפה חסרת תקדים ומבחינת הורדת שירים הוא היה בין המובילים בשנה שלו – הוא זכה בפרס גראמי והיה בין המועמדים לפרס אלבום השנה במוזיקה האמריקאית.
לאחר אלבומו הראשון, רחב ג'סטין טימברלייק – Justin Timberlake על גל ההערצה כאשר בשנת 2006 הוא הוציא גם את אלבומו השני שנקרא "FutureSex/LoveSounds" גם הוא מבחינת שירים להורדה מיוטיוב זכה להצלחה מסחררת, ובמכירות הוא שבר שיאים כבר נמכרו 18 מיליונים עותקים של האלבום – הצלחה שלא תתואר רק באלבום השני. למעט אלבומים מצילחים וקריירת משחק לא קטנה בכלל זכה ג'סטין טימברלייק לשתף פעולה עם זמרים ויוצרים מהשורה הראשונה באמריקה: מדונה, ביונסה, ריהאנה, כריסטינה אגילרה והרשימה עוד ארוכה.
עד כה הוציא ג'סטין טימברלייק – Justin Timberlake עשרות רבות של שירים מצליחים שחלקם אף שברו שיאים מבחינת הורדת שירים מיוטיוב, טימברלייק הוציא נכון להיום 4 אלבומי סולו כאשר האחרון שבהם היהThe 20/20" Experience 2 of 2"  שיצא לאור בשנת 2013, האלבום הוא אלבום ההמשך של "The 20/20" Experience"

שתף את השיר עם החברים שלך

דרג את השיר
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...



Back to Top