ג'סטין ביבר – Justin Bieber

ג'סטין ביבר שירים להורדה מיוטיוב – Justin Bieber

ג'סטין ביבר הוא אחד מהזמרים המצליחים והצעירים ביותר בעולם היום. את הפריצה הגדולה ביותר שלו לתודעה הציבורית עשה Justin Bieber בשנת 2007 כאשר פרסם סרטונים שלו שר ביוטיוב. סקוטר בראון שהיה בזמנו מנהל השיווק של "So So Def" התרשם מהכישרון ומכאן הקריירה של Justin Bieber רק הלכה והתפתחה.
מבחינת הורדת שירים כבר בגיל צעיר השאיר ג'סטין ביבר אבק לזמרים בכירים ממנו, וכבר מההופעות שלו ביוטיוב היה ניתן להגיד כי מבחינת שירים להורדה מיוטיוב הוא עשה התחלה מפתיעה לקריירת הסולו שלו. מבחינה מקצועית את אלבום הסולו הראשון שלו הוציא ביבר בסוף שנת 2009, לאלבום קראו "My World" האלבום זכה להצלחה חסרת תקדים כאשר חלק מהשירים נכנסו לבילבורד הקנדי ולבילבורד הוט 100‏‏ הישגים נאים במיוחד לזמר צעיר כמו Justin Bieber.
ג'סטין ביבר הפך להיות במהרה אליל בנות כאשר הצמיד למסך וליוטיוב מיליוני מעריצות ברחבי העולם. עד כה הוא הוציא כ-5 אלבומי סולו האחרון שבהם היה בשנת 2013 והוא נקרא "Journals". מבחינת הורדת שירים מיוטיוב חצה ביבר שיאים שזמרים אחרים התקשו לחצות בקריירה כל כך קצרה ובגיל כל כך צעיר. Justin Bieber הגיע לישראל בשנת 2011 כאשר הופיע בפארק הירקון, דבר שגרם להתלהבות רבה בארץ באותה תקופה. שירים להורדה מיוטיוב של ג'סטין עד היום נמצאים בטופ העולמי, כאשר כל סינגל שלו סוחף אחריו אין ספור של הורדת שירים וביקורות חיוביות.

שתף את השיר עם החברים שלך

דרג את השיר
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5 votes, average: 4.00 out of 5)
Loading...



Back to Top