וואן דיירקשן – One Direction

 

וואן דיירקשן שירים להורדה מיוטיוב

להקת וואן דיירקשן היא להקת בנים אירית-בריטית, הלהקה הוקמה כחלק מתוכנית הכישרונות הבריטית "The X Factor" בשנת 2010. הלקה כללה בתחילת דרכה בחמישה חברים: הארי סטיילס, ליאם פיין, זאין מאליק, נייל הורן ולואי טומלינסון. מי שייסד את הלהקה וציוות את הזמרים ביחד הוא השופט סיימון קאוול. בסיום התוכנית הגיעה הלהקה למקום השלישי בלבד, ומאחר שלא קיבלו את חוזה ההקלטות המיועד לזוכה במקום הראשון החליט סיימון קאוול להחתים את חבריי הלהקה על חוזה הקלטות.

וואן דיירקשן זכתה לאהדת מעריצות רבות כבר בתוכנית עצמה, שכמעט כל שיר שהוציאה הלהקה זכה למספר רב של הורדת שירים וקצב בלתי נתפס של ציפיות. מיד עם סיום התוכנית, התחילו חברי הלהקה לעבוד על האלבום הראשון שלהם שיצא בשנת 2011 לאלבום קוראים "Up All Night" האלבום זכה לכמות גבוהה של ציפיות באתרי אינטרנט שונים וגם לכמות גדולה של הורדת שירים מיוטיוב. One Direction הוציאה עד כה כ-4 אלבומים כאשר החמישי אמור לצאת במהלך השנה הקרובה.

אם לא די בכך, One Direction הפיקה שתי סרטים שוברי קופות אודות הלהקה ופעילותיה. ואם מבחינת שירים להורדה מיוטיוב וואן דיירקשן היו להיט, אז גם מבחינת כוכבי סרטים ניתן להגיד כי הם משכו כמות לא רגילה של צופים ובנות נוער לאולמות הקלנוע. באוגוסט 2015 הודיעו חברי הלהקה על פירוק זמני של הלהקה במרץ 2016 דבר ששבר את ליבן של מעריצות רבות ברחבי העולם.

שתף את השיר עם החברים שלך

דרג את השיר
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...



Back to Top