ג'נט ג'קסון – Janet Jackson

 

ג'נט ג'קסון – Janet Jackson

זמן קצר לאחר שנולדה ג'נט ג'קסון – Janet Jackson, היא כבר השתייכה לאחת מהמשפחות הבולטות של אמריקה, בזכות חמישה מאחיה שהפכו לשם דבר – "חמישיית ג'קסון". היה זה כמעט בלתי נמנע שגם ג'נט ג'קסון – Janet Jackson הצעירה תשתלב לעולם המוסיקה. כשזו התחילה, היה זה כמובן אביה שתיפקד כמנטור ומנהלה האישי. היא נולדה ב-16.05.66.

ג'נט ג'קסון – Janet Jackson השתלבה בעולם המוסיקה, ולמרות שהייתה בצילם של אחיה, הצליחה ליצור לעצמה שם בתעשייה ואף בעולם המשחק. ב- 1977 קיבלה תפקיד בסרט "זמנים טובים" ומאוחר יותר גם כיכבה ב"תהילה".

בנוסף, המשיכה ג'נט ג'קסון – Janet Jackson כמובן במוסיקה ולאחר שני אלבומים מאכזבים, הבינה שכדי להצליח היא חייבת לעשות את זה בדרכה שלה. כשהייתה בת 19, עזבה את הקן ועברה למיניאפוליס. הצעד הבא והגדול לעצמאותה התמקד בבחירת מנהל אישי חדש. ג'קסון לקחה החלטה קשה ופיטרה את אביה. באופן לא מפתיע, קראה לאלבומה הבא "שליטה" שזכה ללהיטים כמו "נסטי", "כשאני חושבת עליך" ועוד. עם שני אלבומים נוספים מצליחים, ניצבה ג'קסון בשורה הראשונה של הזמרות.

במהלך הקריירה שלה, הייתה ג'נט ג'קסון – Janet Jackson בחורה חושנית ופרובוקטבית על הבמה. נדמה שהשיא היה בעת אירוע הסופרבול ב-2004 כאשר נתנה נאמבר עם ג'סטין טימברלייק ובסופו, תלש הזמר טלאי שחשף את הציץ של הבחורה. התקרית עוררה הדים ברחבי אמריקה ותביעה בסך חצי מיליון דולר. ב- 2004 וב- 2006 הוציאה שני אלבומים נוספים, אך שניהם כשלו. בתחילת 2008 הוציאה את אלבומה העשירי, בעקבותיו גם יצאה לסיבוב הופעות.

חייה הפרטיים: מסתבר שצנעת הפרט של ג'נט ג'קסון – Janet Jackson חלה גם כלפי משפחתה. למרות קירבתה להוריה, כשמדובר היה באהבה, הזמרת שמרה את מערכות היחסים לעצמה. ב- 1984, כשהייתה בת 18, הדהימה את משפחתה כאשר ברחה עם בן זוגה דאז, ג'יימס דבארג, כדי להינשא לו. השמועות טענו כי הבחור מתעסק בסמים. כעבור חודשים ספורים הנישואים בוטלו, אך זו לא הייתה הפעם האחרונה שג'קסון הסתירה קשרים או נישואים. ב-1999, חשפה ג'קסון בפני משפחתה כי נישאה בפעם השניה לרקדן רנה אליזונדו (1991-2000), אך בהמשך השניים נפרדו. מאז 2003 נמצאת בקשר רומנטי עם מפיק מוסיקלי ג'רמיין דופרי.

שתף את השיר עם החברים שלך

דרג את השיר
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...



Back to Top