אמיר פיי גוטמן

 

אמיר פיי גוטמן

אמיר פיי גוטמן החל למעשה את הקריירה בעולם התקשורת והבידור כשהיה ‏בן 16, ככתב במקומון של "ידיעות תקשורת" בקריות. אחרי שירותו הצבאי אמיר פיי גוטמן עבד כמתדלק בתחנת דלק, והיה שותף לצוות בידור באילת. ב- 1996 הצטרף ללהקת הבנים "היי פייב" ופרץ לתודעת הציבור. כשפורקה הלהקה, בשנת 2000, היה די ברור לכולם שגם ההילה סביב ה"יפיוף" של הלהקה תימוג ותיעלם לה עם הזמן. אבל אמיר פיי גוטמן הפתיע והוכיח שיש לו "חיי מדף" ארוכים ויציבים.
מאז פירוקה של הלהקה הוא הספיק אמיר פיי גוטמן להוציא דיסק משלו, "מנטרה", בו הוא כתב והלחין את כל השירים. בנוסף, כיכב במחזות זמר למבוגרים ולילדים כמו "הברווזון המכוער", "עמי ותמי", "מרי לו", "הלהקה", בפסטיגלים והשתלב בין מנחי זאפ בערוץ הראשון. כמו כן, הגיש את תכנית הטלוויזיה היומית, "אבק כוכבים", בערוץ 10.
במאי 2007 החליט אמיר פיי גוטמן לצאת מהארון והצהיר על היותו הומוסקסואל. באותו חודש הוציא את אלבומו השני, "דבש בכוורות", ממנו יצאו הסינגלים "מרגיש", "נס", "יום אחרון", "האור שבקצה הבמה" ו"אני רוצה עוד.
במרץ 2008 נבחר אמיר פיי גוטמן לכהן כעוזר במאי של הגרסה הישראלית של המחזמר "היי סקול מיוזיקל", שנעלם מן הבמות עוד לפני שעלה. במקביל, המשיך לעבוד מאחורי הקלעים, הן ככוריאוגרף והן כבמאי ועוזר במאי.
באוגוסט 2008 הוזמן להופיע באחת המסיבות המרכזיות שלאחר מצעד הגאווה באמסטרדם. במהלך ההופעה, מול קהל של כ- 100,000 איש מכל רחבי העולם, ביצע אמיר פיי גוטמן בבכורה עולמית שיר חדש באנגלית שנקרא Once again שכתב והפיק ביחד עם ה- DJ יואב ארנון.
במרץ 2009 אמיר פיי גוטמן נכנס לבית "האח הגדול VIP". היה לדייר החמישי שהודח, שבוע לפני הגמר. לאחר התכנית השיק סינגל ראשון – "סיבה מספיק טובה" – מתוך האלבום החדש שבדרך. בסוף 2009 הצטרף לפאנל השופטים של "רוקדים עם כוכבים", מה שלא הפריע לו לכתוב והלחין שיר לפסטיגל 2009, אשר בוצע על ידי אגם רודברג ועדי הימלבלוי והגיע למקום הראשון.
ב- 9.9.2009 התחתן עם ינאי פרישר, בן זוגו, מעצב פנים במקצועו.

שתף את השיר עם החברים שלך

דרג את השיר
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...



Back to Top