ניקי מינאז' – Nicki Minaj

ניקי מינאז' שירים להורדה מיוטיוב – Nicki Minaj

ניקי מינאז' הינה זמרת היפ הופ וראפ ממוצא טרינידדי, את תחילת הדרך המקצוענית שלה עשתה מינאז' רק בשנת 2009 כאשר נכנסה לחוזה עם חברת ההקלטות יאנג מאני – אך מהר מאוד צברה פופולאריות וכיום היא אחת מהזמרות המצליחות ביותר בעולם. בהיבט של הורדת שירים וכמות הציפיות Nicki Minaj הפכה להיות ברמה של הזמרים הגדולים ביותר בעולם, כאשר שיריה הפופולאריים מגיעים לעשרות מיליוני הורדת שירים מיוטיוב ומאות מיליוני ציפיות ביוטיוב.
הסינגל הראשון של ניקי מינאז' יצא בשנת 2010 "Massive Attack", אך למרות הצלחה יחסית החליטה Nicki Minaj שלא להכניס את הסינגל לאלבום הבכורה שלה. את האלבום הראשון הוציא ניקי מינאז' בנובמבר 2010, האלבום נקרא "Pink Friday" והוא זכה להצלחה גדולה במיוחד כאשר קטף את המקום השני במצעד הבילבורד הפופולארי. האלבום מכר קרוב למיליון עותקים רק בארה"ב, ומבחינת שירים להורדה מיוטיוב שיריו הפכו להיות הדבר החם והמבוקש ביותר בעיקר בזכות שיתופי הפעולה עם זמרים מוכרים כמו ריהאנה, אמינם, קניה ווסט ועוד רבים וטובים.
ניקי מינאז' היא אחת מהדמויות הצבעוניות ביותר שיש במוזיקה העולמית, היא נוהגת להופיע עם פאות ואביזרי לבוש מגוונים ואף סיגלה לעצמה מספר דמויות אותם היא מגלמת בחלק משיריה ומציגה אותם בפניה המעריצים שלה. מבחינת הורדת שירים מיוטיוב, Minaj הוציאה עד כה 3 אלבומים רשמיים שכולם זכו להצלחה גדולה ולשבירת שיאים בתחום ההיפ הופ.

שתף את השיר עם החברים שלך

דרג את השיר
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

Back to Top